13 August 2012

Fashion Make Up Nº 31

Fashion Make Up 31

Pre nekog vremena sam svratila u Višnjicu kod Ateljea 212 da vidim da nisu tamo dobili Flert lakove i nađem se u čudu. Postavljen je ceo nov stalak sa nekom francuskom kozmetikom po više nego povoljnim cenama. Firma se veoma inventivno zove Fashion Make Up. Proizvođač je Raphael Cosmetic Consulting, a uvoznik je Chile komerc DOO. Bacila sam pogled na lakove. Imaju neonce pa oni veoma uspešno privlače pažnju, dva prozirna sa šljokicama (zlatni i srebrni), a ostatak su, na prvi pogled, klasični (i prilično nezanimljivi) krem i sedefasti lakovi. Đavo mi nije dao mira i morala sam da uzmem jedan da isprobam. Bočica je od 11 ml i košta 134 dinara.

Fashion Make Up 31 - sastojci

I found a brand new make up counter at a local beauty store. It displays product line called Fashion Make Up by French company Raphael Cosmetic Consulting. I took a quick glance at nail polishes and saw several bright neons, two glitter polishes (silver and gold) and the rest were rather boring creme and shimmer polishes. Nevertheless, I couldn't resist and I had to take one to try. They come in 11 ml bottles and cost about 1.5 €.

Fashion Make Up Nº 31

Lak koji sam uzela nosi broj 31. U prodavnici je delovao kao običan krem višnja-crveni lak. Na drugi pogled, u bočici deluje kao divan sirup od višnje, a na noktu ispada mnogo ružičastije i ne voli da se slika - na slikama ispada svetlije i jeftinije. Kao Maybelline Mini Colorama Cherry Sweet bez šljokica. Ne verujem da bi ovaj lak čak iz pet slojeva mogao postati neproziran (na slikama imam tri sloja) te stoga mislim da je zbilja pravljen da bude žele/sorbe. Sjaj mu je prilično visok. Uopšte mi se ne dopada kako mi stoji i ne verujem da ću ga koristiti sem za žele sendvič manikir.

Fashion Make Up Nº 31

The polish I picked is Nº 31. In the store it looked like regular cherry red creme polish. On a second glance, it looks like gorgeous cherry syrup, and on the nail it looks pink and it turns out lighter and cheaper-looking in photos. The real colour is kinda like Maybelline Mini Colorama Cherry Sweet without the glitter. I don't think that this polish could become opaque even in five coats (I have three in pictures) and I guess that it was made to be a jelly/sorbet. It is very glossy. I don't like the way it looks on me and I don't think I'll use it except for jelly sandwich mani.


6 comments:

  1. Bas je neobicno videti te sa takvom bojom, ali mi se dopada promena. Mozda bi bio lepsi da su ti malo kraci nokti zbog toga sto je tako providan.. Mada je nijansa stvarno lepa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, ne ide uz mene, čak ni na kratkim noktima (što me podseti da bih mogla skratiti kandže).

      Delete
  2. O, pa ne izgleda lose uopste, meni se bas svidja taj efekat. Moracu da ih osmotrim uzivo, za tu cenu bar jedan da isprobam

    ReplyDelete
  3. jao, meni se od skora baš sviđaju želei, a nisam mogla da ih smislim. a za te francuze nisam nikad čula!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da niko osim proizvođača i uuvoznika nije čuo za njih.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...