11 July 2012

Classics Glamour 104 i Don Juan Graffi Top GR 04

Classics Glamour 104 i Don Juan Graffi Top GR04

Proglašeni su pobednici Don Juan Graffi Top takmičenja. S obzirom na to da je bilo manje prijavljenih nego nagrada, svi smo dobili po nešto. Malo sam razočarana time što nisam dobila prvu nagradu (iskreno mislim da sam je zaslužila), ali sam sa druge strane srećna što šam učestvovala i što jesam dobila nešto. Danas je dodela nagrada pa ću saznati i šta sam to dobila. U to ime sam danas odlučila da stavim drugi Graffi Top koji imam. Nezgodan je za kombinovanje sa lakovima koje ja imam jer su oni uglavnom mnogo tamniji, a sam pucajući lak nije dovoljno krečast da bi se video na tamnoj osnovi. Zato sam ga iskombinovala sa belim Classics Glamour 104. Znate onaj užas koji sam spominjala kada sam radila Guarana sovicu? E taj. Sada se i sami možete uveriti koliko je to loš lak. Ovaj pucajući je očekivano dobar.

Classics Glamour 104 - 2 sloja

The winners of Don Juan Graffi Top contest have been announced. Considering that there were less participants than prizes, we all got something. I'm a bit disappointed that I didn't get the first prize (I really think I deserved it), but on the other hand I am happy I took part and won something. Today I'll find out what the prize is. That's why I decided to try out the other Graffi Top I have. It is a bit harder to combine with the rest of my polishes because they are too dark for this one to be visible. So I put it over white Classics Glamour 104. Remember that horror I mentioned when I did Guarana owl? The same one. Now you can see for yourselves how awful this polish is. The crackle polish is good, as was expected.

1. nagrada prema glasovima publike - Any Rainbow

1. nagrada prema glasovima žirija

2. nagrada

2. nagrada

2. nagrada

2. nagrada

2. nagrada

2. nagrada

2. nagrada

2. nagrada - moja malenkost



10 comments:

  1. super je kombinacija!
    kako da vidimo ko je pobedio?

    ReplyDelete
  2. O, bas lepo, cestitam za nagradicu :) Iskreno meni je to kul da svima daju ponesto, dobar marketinski potez ali i jako cudno da nije bilo vise ucesnika.
    Jel ovaj GR04 bas crven ili vuce na narandzasto, ne mogu da provalim a treba mi tako nesto. Koja je njihova cena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Imaju sada za karmin takmičenje pa možeš da se prijaviš.
      GR04 je na slici ispao narandžastije nego što jeste. Baš je jarko crven, ne vuče na narandžasto. U parfimeriji Cristabell košta 180 dinara, na pijaci 200.

      Delete
  3. Ja jos cekam moju nagradu. :'3 Utesna nije losa uopste, ocekivala sam manje stvarcica. :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam očekivala manje. Nekako sam iz onog njihovog teksta za takmičenje shvatila da će to biti samo jedan bazni i jedan pucajući lak, a ispade više. A prva nagrada je baš bogata (znam jer je devojka koja je dobila 1. nagradu po izboru Don Juan tima dobila nagradu kad i ja). Tako da će me baš radovati da vidim šta ćeš sledeće smisliti i kako ćeš iskoristiti ono što ćeš dobiti u svom nagradnom paketiću.

      Delete
    2. Da, i ja sam isto procitala. Nadam se da ce stici ujutru. :/ Bas me zanima sta cu dobiti i jedva cekam da se igram. :]]

      Delete
    3. A ja jedva čekam da vidim rezultat te igre :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...