13 June 2012

Lažeš, Cajo, krvavi ti nokti

Oduševljena sam trajnošću svog prethodnog manikira. Nepromenjen je stajao do danas, kada sam na franken nakalemila krvavi frenč. Koristila sam Color Club Ruby Slippers i tačkalicu za izvlačenje "krvavih" tragova. Sam Ruby Slippers mi se veoma dopada jer ima veoma mnogo šljokica. Na crnoj osnovi se ne vidi crvena baza laka, ali šljokice baš dolaze do izražaja.

krvavi frenč

 I am thrilled with longevity of my last mani. It lasted unchanged till today, when I added bloody French tips to my franken. I used Color Club Ruby Slippers and a dotting tool to create bloody marks. I like Ruby Slippers because it is packed with glitter. Its red base colour is lost on black, but glitter is more visible.

sa tri sloja Maybelline nadlaka



6 comments:

  1. Sad sam te i na Ani pohvalila. Skroz dobra kombinacija. I tvoj fazon, sto je najbitnije :)
    A i naslov je super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Sonja. Drago mi je što ti se dopada.

      Delete
  2. That is way pretty! Blood is not cool unless it's glittery :D

    ReplyDelete
  3. lol, ispod posta se pojavio i ovaj naslov, umrla sam od smijeha ;)
    manikura po mom ukusu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, da, to je bilo vreme kada sam na silu pokušavala da smislim naziv pa mi nije baš išlo. Ali manikir je dobro ispao, što je važno :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...