29 June 2012

Gabrini Elegant 305 i Color Line 48

Danas nam je na Ani žuti petak.

Today is yellow Friday on Ana.

Gabrini Elegant 305 - tri sloja, bez nadlaka

Gabrini Elegant 305 je jedan od lakova koje mi je Šmizla nedavno poslala. Moja ljubav prema žutim lakovima nije tajna, ali nisam znala da bi neko ko me ne poznaje uživo mogao da utrefi pravu nijansu. Ne volim previše blede, limunaste nijanse, a volim one koje vuku na žumance. Ovo je malo pastelnija nijansa sunčano žute, taman kakvu nemam u kolekciji. Mazao se neočekivano dobro, možda najbolje od svih žutih koje imam, bez tragova četkice. I sa tri sloja je vidljiva linija nokta, ali ne toliko da se brinem oko toga. Negativni utisci su užasan terpentinski miris karakterističan za sve Gabrini lakove i mehurići koji su mi se pojavili na tri nokta.

Gabrini Elegant 305 is one of the polishes Šmizla sent to me recently. My love for yellow polishes is no secret, but I had no idea someone who hasn't met me in person could pick the correct shade. I don't like paler, lemony shades and I love yolky shades. This is a bit pastel sunny yellow, just the kind I didn't have in my collection. The application was unexpectedly good, perhaps the best of all yellow polishes I have, without streaky brush marks. There is visible nail line after three coats, but not that visible that it would bother me. The negative sides are the vial turpentine smell characteristic to all Gabrini polishes and bubbling on three of my nails.

Gabrini Elegant 305 i Color Line 48

Da bih zamaskirala mehuriće, a i da bih napokon isprobala i ovaj lak, namazala sam Color Line 48 preko Gabrinija. Color Line 48 čine žuto-plavo-zelene šljokice u limunastoj bazi. Nanela sam samo jedan sloj. Iznenadilo me je što je malo ulimunastio osnovni lak. Ova kombinacija mi se dopada.

I layered Color Line 48 over Gabrini in order to cover up bubbles, but also to finally try it out. Color Line 48 has bluish-green glitter in lemony base. I applied single coat. I was surprised to see that it turned the base polish a bit lemony. I like this combo.


4 comments:

  1. Jao sto ti lepo stoji :P bas mi se svidja uz dodatak sljokica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala. Meni se dopada i bez šljoka. Dobro si izabrala.

      Delete
  2. Bas je lepa boja, ni ja ne volim bledunjave zute, ali nazalost meni su ovi Gabrini Elegant lakovi totalna katastrofa, odavno ih vise ne kupujem, pocev od mirisa pa do mazanja, uopste mi ne odgovaraju. Sljokice su super, skroz su mu lepo legle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da deset godina nisam imala jedan od ovih lakova. Iznenadilo me je kako se lako mazao, ali miris je nešto sa čime se ne mogu pomiriti. Zato i ne kupujem Gabrini lakove.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...