02 April 2012

Golden Rose Magnetic 02

Ovo je moj prvi magnetni lak. Pri lošem osvetljenju u parfimeriji mi je delovao srebrno te sam ga uzela, a onda sam oklevala da ga namažem pošto se ispostavilo da je plav.

This is my first magnetic nail polish. Under the bad lighting in the shop it seemed to be silver so I bought it. But in daylight it turned out to be blue so I was a bit reluctant to use it as I'm not a big fan of blue.

pakovanje i sadržaj


Golden Rose Magnetic lakovi imaju 11 ml i uz svaki lak se dobija magnet. Moj magnet pravi pruge, a postoji linija sa magnetom koji pravi šaru zvezde. Na pakovanju postoji spisak sastojaka i sudeći po njemu ovi lakovi ne zadrže formalin, dibutilftalat, toluen i kamfor (to nije naglašeno na pakovanju, samo se ne spominju među sastojcima). Cena ovog laka u parfimeriji Cristabell je 280 dinara, drugde je do 300 dinara.

Golden Rose Magnetic polishes come in 11 ml bottles and with a magnet. My magnet makes stripy pattern, and there is a line with star magnet. The list of ingredients on the package doesn't list formaldehyde, DBP, toluene or camphor.

Golden Rose Magnetic 02

Ovaj se lak veoma lepo maže. Dovoljan je jedan sloj, ali ja sam mazala dva - jedan deblji na sve nokte i jedan tanji kako bih napravila šaru. Nije loše ispalo za prvi pokušaj. Šara je mnogo intenzivnija bila na drugoj ruci, ali nisam nikako mogla da slikam levom rukom. Ovo je postojan lak koji je na mojim noktima nepromenjen stajao četiri dana i koji sam skinula zato što sam htela da promenim boju, a ne zato što je bilo potrebe da ga skidam.

This polish is very easy to apply. It is a one-coater, but I put two coats - thicker one as a base and a thinner one for pattern. The pattern didn't turn bad for a beginner. It was more prominent on my other hand, but I couldn't take picture with my left hand. This is a durable polish that stayed unchanged on my nails for four days and I took it off because I wanted to change colour, not because it needed to be taken off.


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...