10 March 2012

Miss Sporty 340

Miss Sporty je marka koju nisam previše cenila. Imala sam loša iskustva sa njihovim senkama, slušala sam od drugarica kako im ni drugi proizvodi nisu kvalitetni i nisam bila zainteresovana da kupim išta njihovo. No kako su jesenas nokti opet počeli da mi pucaju i da se listaju uzela sam na preporuku prodavačice u Lilly parfimeriji Miss Sporty Cement nail booster bazu. To je bila ljubav na prvo mazanje. Lak mi je sa njom duže trajao. Nisam primetila poboljšanje u kvalitetu noktiju, ali to je već prestalo da mi bude važno. Lak mi je trajao pet dana bez promene, a sedam sa belom linijom na vrhu nokta. Zatim sam zimus u DM-u naletela na promociju Miss Sporty - ako kupiš njihove proizvode u određenoj vrednosti, dobiješ lak za nokte po svom izboru na poklon. Znala sam da samo baza raznih mogu da uzmem u toj vrednosti, a lak broj 340 sam merkala već neko vreme i tako sam donela kući zelenu dvofaznu bazu, bazu za brži rast noktiju, ajlajner i željeni lak.

Miss Sporty is a brand I never held in high regard. I've had bad experience with their eye shadows, friends told me that their other products aren't very good so I wasn't interested in buying any of their products. But last fall my nails started to peel and break and a cashier at my local drugstore recommended Miss Sporty Cement Nail Booster base coat to me. It was love at first application. It didn't help me with my peeling problem, but that became unimportant as, with that base coat on, my polish lasted for five days without any visible change, and two more with some tipwear. And this winter I ran into a Miss Sporty promotion, bought several other base coats and got Miss Sporty 340 for free.



Ovaj lak je meni zapao sa feleričnom četkicom, ali bez obzira na to sam uspela da ga prilično dobro namažem. Boja laka je lepa, ali sam lak mi se ne dopada. Maže se loše, neujednačeno i ostaju ćelava mesta i posle dva sloja. Možda bi sa ispravnom četkicom sve bilo kako treba.

Now, this polish came to me with wrecked brush, but nevertheless I managed to apply it rather well (for my abilities). I don't like this polish very much. It goes on unevenly, leaving bald spots even after two coats. Perhaps the good brush would make the application better.

Miss Sporty 340

Brzo je počeo da se krza i već dan kasnije sam ovaj lak iskoristila za poređenje mat nadlakova i zatim sam ga skinula sa noktiju. Izgleda da su im baze jedino što valja.

It started to chip the same day and on the next day I used it for matte top coats comparison and removed it afterwards. It seems to me that their base coat is the only product worth the money. 


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...