26 March 2012

Don Juan 172 + Flormar Matifying Top-Coat

Moj prvi Don Juan lak. Uzela sam ga na preporuku članice Ilona sa foruma Ana.rs. Nisam imala iskustvo sa ovom domaćom firmom ranije i nisam znala šta da očekujem. Lak ima 12 ml i čini mi se da je koštao 120 dinara u parfimeriji Cristabell. Tamo i na Bajlonijevoj pijaci sam jedino viđala Don Juan kozmetiku.

This is my first Don Juan nail polish. I took it after Ilona from Ana.rs recommended it to me. I've never used any of this Serbian company's products and I didn't know what to expect.

Zvaće se Gvozden

Prva senzacija po otvaranju ovog laka je izrazito jak i neprijatan miris, sličan Lori Anne lakovima. Veoma se teško i nejednako maže. Na mahove je delovao preretko, a potom pregusto. Četkica je povlačila lak za sobom ostavljajući ćelava mesta. Puna pokrivenost, ali ne i nepropusnost svetla se dobija iz dva deblja sloja. Razlika između dva deblja i dva tanja sloja je uočljiva po svetlini, odnosno po ćelavim mestima koja ostaju. Zbog strukture laka i velike količine sjajnih čestica ne vide se mehurići koji su mi se napravili na nekoliko noktiju.

The first thing that I noticed after opening this bottle was the strong, unpleasant smell, similar to the smell of Lori Anne nail polishes. The application was rather difficult. At some points the polish seemed to be too thick, and at other too thin. The brush was pulling the polish down, leaving bald spots. Full coverage is achieved in two thick coats. The difference between thicker and thinner layers is easily visible because of the bald spots. The polish bubbled on several of my nails, but due to the large amount of glass flecks the bubbles weren't that noticeable.

Don Juan 172

Ako bi trebalo u samo nekoliko reči da sumiram utisak, on bi bio "užasan lak, predivna boja". Pravi metalik lak koji čine sitne srebrnaste šljokice u crnoj ili hematit sivoj bazi. Boja me je navela da ga prekrstim u Gvozden.

In a few words, this is an awful polish in gorgeous colour. The abundance of silvery glass flacks suspended in black or hematite grey base make it look almost like a foil. Because of the colour I have dubbed it Gvozden, which means "made of iron".

Don Juan 172

Ono što mu se ne može zameriti je postojanost. Posle četiri dana mi se pojavila bela pruga na vrhu nokta i to je bila jedina promena koju sam primetila. Nadlak koji sam koristila je Seventeen Fast Finish Extra Shine.

I have to give credit to its durability. I've seen slight tipwear after four days and that is the only change I've noticed. I used Seventeen Fast Finish Extra Shine top coat.

Don Juan 172 + Flormar Matifying Top-Coat

Petog dana nošenja laka sam dodala Flormar Matifying nadlak. Ovako dobijen efekat nije ni metalik ni granit, nego nešto između.

On day five I added Flormar matte top coat. The effect it gave was somewhere between granite and matte metallic.

osim beline na vrhovima noktiju nema promena na laku ni posle pet dana nošenja


6 comments:

  1. moj DJ je bas sve suprotno odlucno se maze,nema celavih mesta,ne smrsi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam u čemu je problem. Meni baš svi DJ lakovi imaju taj jači miris, a ovaj se baš loše maže.

      Delete
  2. Super je lak! I odlicno ti stoji! :)
    Cak mi se dopada i mar verzija, iako generalno ne volim to matiranje..
    Je l' znas kakav je sastav Don Juan lakova? Pretpostavljam da imaju stetne sastojke zbog mirisa.. A bas ima lepih boja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonjči. Nemam pojma koji je sastav jer ne piše na bočici, ali mislim da je sasvim izvesno da sadrže barem toluen.

      Delete
  3. Ma super je lak. Meni se licno svidja matirana verzija, podseca me na pesak varijantu, nesto kao sto ima GR velvet matiran lak. Samo sto je ovo tvoje zaista matirano. I super izgleda. Prva verzija stvarno ide uz tebe, ali druga mi je bas strava! A sad sto se tice nanosenja.. Tja.. Moze da mu se pogleda kroz prste :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Izbaciće sada OPI nešto slično, ali opet ne ovako zanimljivo. Ipak Don Juan ima nešto prilično jedinstveno ili makar bolje/lepše od sličnih stvari drugih proizvođača.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...