13 November 2011

Golden Rose With Protein 352

Golden Rose With Protein lakovi su lakovi koje najduže koristim od svih koje imam. Njihov crni lak (287) sam mazala još u osnovnoj školi, kao i bezbojni sa srebrnim šljokicama (288). Ta dva laka (ne iste bočice) i dalje postoje u mojoj kolekciji, a nekoliko godina su taj crni i njihov crveni (262) lak bili jedini lakovi koje sam mazala.
 Golden Rose se ne može naći u parfimerijama i drogerijama poput DM-a ili Jasmina, ali ga ima po manjim, privatnim parfimerijama, kineskim prodavnicama, tezgama na pijacama... Pakovanja su od 12.5 ml i ja ih na tezgi na Bajlonijevoj pijaci plaćam 60 dinara, a na većini mesta koštaju 80 dinara.

Golden Rose With Protein polishes are polishes I've been using the longest. I've used their black creme polish (287) and clear polish with silver glitter (288) since elementary school. These two polishes still have place in my collection, and that black and red polish (262) have been the only polishes I've used for some years. The bottles hold 12,5 ml of product.

Golden Rose With Protein 352

Nijansa 352 mi je delovala kao grafitno-siva, da bi na svetlu delovala više gunmetal sivo zbog plavičastog sjaja koji ima. Na veštačkom svetlu ovaj lak deluje zeleno. Osnova mu jeste zelenkasto-siva, ali u sebi ima dosta sitnih plavih i ljubičastih čestica koje su odgovorne za neuhvatljivost njegove prave boje.
Maže se lako i lepo i potpuna pokrivenost se dobija iz dva sloja. Zbog sjajnih čestica se vide linije mazanja.

At first, shade number 352 seemed to me to be graphite grey, but in daylight  it looked more gunmetal grey because of the bluish sheen it has. In artificial light it looks green. The base is grenish-grey, but it has lots of blue and violet shimmer that make its true colour impossible to catch. The application was smooth. It takes two layers for full and even coverage. The brush strokes can be visible.


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...